Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.
Kvalita služeb v hotelnictví s aplikací na vybrané zařízení
Holá, Lucie ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v hotelnictví a analýzou kvality ve vybraném pětihvězdičkovém hotelu. Tato analýza má sloužit jako podklad pro management hotelu, jak by bylo možné zlepšit stávající služby hotelu a tím i spokojenost hostů. Teoretická část se zabývá kvalitou služeb jako důležitou součástí řízení ubytovacích zařízení a také specifiky ubytovacích služeb. Samotná analýza byla provedena v pětihvězdičkovém hotelu Praha. K tomuto účelu byly použity informace z dotazníků o spokojenosti hostů poskytnutých přímo hotelem. Dalším nástrojem byly recenze na portálech Tripadvisor.com, Booking.com a Expedia.com. Na základě těchto podnětů byla vypracována konkrétní opatření, která mají přispět k vyšší spokojenosti s nabízenými službami. Zároveň se práce zabývá samotným dotazníkem, kterým jsou získávány informace od hostů, a snaží se formulovat otázky tak, aby se získané informace daly co nejefektivněji využít.
Postavenie a význam recenzných systémov v rámci e-Turizmu
Cinková, Zuzana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce řeší význam, využití a postavení recenzních systémů v rámci e-turismu. V první kapitole je prostřednictvím stručného objasnění významu informačních a komunikačních technologií v cestovním ruchu představený samotný e-turismus. Dále jsou zmíněny jeho současné trendy zaměřené především na oblast webových a mobilních aplikací a technologií. Druhá kapitola charakterizuje novodobý trend sociálních médií a jejich možnosti využití v cestovním ruchu. Mezi sociální média je možné zařadit i recenzní systémy, které jsou podrobně popsané v kapitole číslo tři. Tato kapitola se zabývá možnostmi jejich využití, výhodami a nevýhodami jak pro cestovatele tak i pro poskytovatele služeb cestovního ruchu. Poslední, čtvrtá kapitola, je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu občanů České resp. Slovenské republiky. Na jeho základě jsou v závěru shrnuty celkové přínosy recenzních systémů v e-turismu. Kromě jejich postavení je načrtnutý také jejich možný budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.